Hyggedag i Svanninge bakker på Fyn

Kom og vær med til en hyggedag i naturskønne omgivelser.

Den 29. maj Fra kl. 11-16.30.  Dagen byder ikke på noget fast program.

Der er fri leg og hygge for alle. Tag mor, far, søskende, bedsteforældre og andre, der kunne have lyst til at være en del af en dejlig dag med foreningen med.Hele arrangementet foregår udendørs, så tag tøj på der kan tåle lidt snavs og i øvrigt kan holde jer varme.

Der er overdækkede hytter med borde og bænke,  wc faciliteter. Legeplads, boldbaner, mountainbikebane, vandrestier og ellers bare vanvittig smuk natur og hamrende godt selskab.

Vi starter bålene fra om formiddagen. Man tager selv madpakker, drikkelse og, hvad man ellers vil lave over bål.

Det er alletiders mulighed for at netværke og genetablere de gode venskaber fra sidste års lejre.

Arrangementet er gratis og foregår uden minimum eller maksimum deltagerantal. Vi håber at ses.

Adresse: Odensevej 150, 5600 Faaborg

24.05.2023
29.05.2023 kl. 11.00 - 29.05.2023 kl. 16.30
Svanninge Bakker