Besøgsdag sommerlejr 2022

Kom og besøg os på Sommerlejren 2022 i Tisvilde

Søndag den 10. juli kl 14-17 holder vi besøgsdag på vores sommerlejr i Tisvildeleje. Har du lyst til at lære vores forening at kende samt opleve sommerlejren for en dag, så deltag endelig i denne dag. Medlemskab er ikke påkrævet.

Tilmelding er nødvendig enten via klubmodul eller til Trine Ledet Sørensen på tlf 28250062 eller via mail: TrineLedet@gmail.com

Vi mødes i lejren kl. 14, hvor foreningen vil være vært med kaffe, juice og kage. Efterfølgende vil der være mulighed for krea workshops for børnene samt en hoppetur i hoppeborgen. Efter kaffen afholdes "vis mig dit hjælpemiddel", så har I /dit barn et godt hjælpemiddel, så medbring det gerne.

I er velkomne til at blive i lejren efter kl. 17, hvor der vil være mulighed for at grille medbragt mad samt deltage i lejrbål senere.

Der vil igennem dag være mulighed for at købe kølige juice, sodavand og øl til meget billige priser (betaling via mobilpay)

Vi gør opmærksom på at hunde IKKE er tilladt i lejren.

Pårørende til deltagere på lejren er velkomne i lejren fra kl 10:00

Håber at se jer

Den bedst sommerhilsner fra lejrcheferne Trine & Jan

06.07.2022